En virksomhed med klare værdier har stærkere relationer til kunder og medarbejdere.

Find jeres kernefortælling

Why, purpose, kernefortælling, DNA, grundfortælling … kært barn har mange navne. En stærk kernefortælling kan være årsagen til, at kunder køber lige netop jeres produkt og ikke konkurrentens. Den er grunden til, at I står glade op om morgenen og stolt går på arbejde. Nøglen er storytelling, identifikation og en ’sag’, man har lyst til at være en del af. Hvad er det særlige ved netop jeres virksomhed og hvordan får I det bedst kommunikeret ud? Det kan Kompang hjælpe jer med.

Sammen finder vi ind til jeres kernefortælling. Hvad driver virksomheden, hvorfor opstod den, hvad tror I på, hvad lever I op til, hvad vil I, hvad er jeres DNA, hvad bruser i jeres blod?

Når I kender kernefortællingen – og kan formidle den til medarbejdere, samarbejdspartnere, interessenter og kunder, så den bliver bemærket, har I et godt udgangspunkt for at blive husket og valgt til.

  •  Vi kan hjælpe jer med at finde ind til jeres unikke kernefortælling, som differentierer jeres forretning fra konkurrenterne.

  • Vi kan fortælle jeres historie i ord, billeder og grafiske virkemidler, så den bliver husket. Og vi kan tage jeres medarbejdere og samarbejdspartnere med på rejsen, så de har lyst til at være en del af fortællingen.

  • Vi kan sætte fokus på ting, der betyder noget for jer – og hvor I gør en forskel. Fx kan vi give jeres virksomhed et bæredygtigt servicetjek og se, hvor I byder ind med noget i forhold til FN’s 17 verdensmål eller den grønne omstilling. Vi kan hjælpe jer med at blive et relevant valg.